2 Nisan 2010 Cuma

mim

sevgili Handan'ın Dünyası beni mimlemiş. mim çok uzun olduğundan ben cevaplamak istediklerimi cevapladım.

*isminiz?
stuven ehehehh
*yaşınız?
şiittt çok ayıp. sorulmaz:)
*mesleğiniz?
yönetici. hadi bunu biraz açıyım. sektör inşaat. mimari - statik - prefabrike - restorasyon - taahhüt.
*boyunuz?
1.67
*kilonuz?
rejimdeyim bi kere hıh
*saç renginiz?
karamel.
*göz renginiz?
ela. kenarında yeşil hale var.
*en beğendiğiniz huyunuz?
her ortama ayak uydururum.
*en beğenmediğiniz huyunuz?
kendi bildiğimi okurum:) çok var ama ya...
*en beğendiğiniz yeriniz?
ehehehh söylemesem daha iyi ama şunu söyleyebilirim tenimi beğenirim:))
*hiç beğenmediğiniz yeriniz?
beni rahatsız eden bir şey yok.
*arabanızın markası?
yakında audi. amin.
*hayalinizde ki araba?
ilk kullandığım arabanın mercedes olduğu düşünülürse tabiki de CLS 63 AMG. hayal işte...
*en sevdiğiniz yemek?
ızgara ve mezeler.
*en sevmediğiniz yemek?
pırasa, kereviz, bamya, bakla, tavuk, enginar, yer elması, karnabahar. başka ne kaldı ehehehh
*en korktuğunuz hayvan?
örümcek:( gülmeyin.
*kullandığınız parfüm?
burberry classic.
*kullandığınız cilt bakım ürünleri?
ben kendim yapıyorum:) maden sodası, limon, yeşil çay vs. bunları buz kaplarına koyup yüzüme uygularım.
*her gün yapmayı ihmal edersiniz?
koşu bandını içeri almayı:))
*karanlıktan korkar mısınız?
bazen.
*giyim tarzınız?
yerine ve ruh halime göre değişir.
*asla giymeyeceğiniz?
etek ehehehh
*cep telefonunuzun markası?
sony ericsson walkman. dım tıs dım tıs:)
*bilgisayarınızın markası?
packard bell. şu an kucağımda:)
*karşı cinste aradığınız özellikler?
sadakat olsun yeter.
*hoşlandığınız tip?
ben kalıplı erkek severim. kaşı, gözü, döşü kıllı ehehehh
*film çevirmek istediğiniz bir oyuncu?
çevirmek istediğimi kim söyledi:)
*başka bir şey yapmak istediğiniz bir oyuncu?
george clooney:) ne yapmak istediğim bana kalsın...
*hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz?
tenis.
*en büyük hayaliniz?
ege'ye yerleşip işletmecilik yapmak. amin.
*asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık?
büyük konuşmamak lazım:)

uzun bir mim olduğundan kimseye paslamıyorum. isteyenler cevaplayabilir.
edit: sevgili hisli çocuk halbuki ben cevaplamak isterdim. ama şimdi böyle davetsiz misafir moduna girmek istemiyorum. hıh... :/ demiş. mim senindir:)