19 Nisan 2010 Pazartesi

kısa kısa



*haftanın ilk günü. neyse ki hava güzel. bütün işler sırasıyla yoluna koyuldu.

*bugün telefonuma bir mesaj geldi. sonra bir tane daha. kimden geldi ne geldi söyleyemem ama ufacık bir şey bile beni mutlu etmeye yarıyor.

*hani birine bir şey söylemiştim ya cıks istediğim etki/tepki olmadı. karşı tarafın bana ayıracak zamanı yok. bunu bir kez daha anladım.
zaten komançi söylemişti ''sonunu düşünmeyen stuven'' :)

*ben hep ''karşıma çıkacak kişi her şeyi yaşamış olsun'' derdim ama böyle olunca da benimle yaşayacağı pek birşey kalmıyor sanki:S ama yine de her şeyi hatta bütün ilkleri yaşamış olsun...

*heyecan istiyorum. 3 yıl oldu. kısmetsiz kediyim sanki. bir arkadaşlık 6 yıl sürüp sonlanmadığında hayatına birini dahil etmek kolay olmuyor. bunu da blogumda ilk defa paylaşıyorum.