8 Nisan 2010 Perşembe

kısa kısa



*
bugün blogunum doğum günü. geçen sene kutlamamıştım:) bu sene gönlünü alayım dedim:))
10 nisan 2008 de başlamışım yazmaya ve bir süre ara vermişim.
01 nisan 2009 da ben tekrar yazmaya başlamışım. verdiğim araya bak:D
şu ana kadar bu post dahil 152 yazı yazmış 1681 yorum almışım.

*film izlerken filme sonradan dahil olan(lar) vardır. hem de en önemli yerinde. arkadaş ne sinir bozucu bir durumdur bu. sorduğu soruların ardı arkası kesilmez ve ben cevap vermemek için yeni başladım izlemeye derim ehehehhh

*baykuş görmek uğursuzluk getirir derler. bu yüzden uğursuzluğuna inanılır ama aslında tam tersiymiş. baykuş/baykuş görmek uğur getirirmiş ve ben gidip üzerinde baykuş olan bir tunik aldım:)

*gelelim asıl habere. tam 1.5 kilo vermişim:)) daha vermem gereken çok 1.5 kilo var ama yavaş ve sağlam ilerliyorum. ne zaman diyete başlasam normalde yemediğim ne varsa canım çekiyor:) diyet için tık tık