2 Nisan 2010 Cuma

kısa kısa

*nihayet beklenen yaz geldi. içim kıpır kıpır ve içimden bir ses güzel şeyler olacak diyor...
yazlıkları öne almanın vakti geldi:) bundan sonra yaz yağmuru yağar.

*dün akşam saçlarımı kestirdim. saçım omuzlarıma değiyor bir şikayetim yok ama önü biraz kısa olmuş.
burdan M. ye sesleniyorum -S. ile konuşmaya dalıp kırpmışsın. dua et çabuk uzasın:))

*kuaförden çıktıktan sonra istinyepark a gittim. malum sezon açıldı alış veriş yapmak lazım:) geç gittiğim ve yemek de yiyeceğim için çok zaman geçiremedim ama almam gerekenleri aldım. istinye ye ben genelde pazar günü giderim ama
haftasonu emirgan a gitmeyi düşünüyorum.

*avm den çıktıktan sonra bir de sahil gezisi yapıp yürüdükten sonra eve geldim. apartmana girdim. o da ne? yeni komşumuzla karşılaştım:))

*bilgisayarım canımı sıkıyor...

*şu an günün ilk şarkısını dinliyorum. nazan öncel - beyoğlu