22 Nisan 2010 Perşembe

bugünden notlar



*bende bittin sen geçmişler ola... ben demiyorum şarkı diyor:)

*hava güzel ya enerji fışkırıyor:)

*yahu biz ofis içinde tıkılıyız millet gelmiş burnumuzun dibinde sahilde piknik yapıyor.

*rejim yalan oldu. az önce bir çikolata yiyişim vardı ki görülmeye değer:) artık çikolata mı yiyorum ne yapıyorum belli değildi ahahah

*''çiçekci geldi bi koşuda geldi/küstüm barışalım çiçeklerim geldi'' ne yazık ki bana çiçek veren adamın şansı hiç olmadı.

*bir aksilik olmazsa akşam dağıtmaya gidiyoruz. arkadaşa davetliyiz. kız kıza canım:) zaten bende şans olsa erkek doğardım. kadın olmak tamamen bir ayrıcalıktır. bakmayın öyle dediğime:))

*akşam uykumun kaçtığı saatlerde -ki bu saat 02:19 telefonuma bir mesaj gelmiş. ''neden uyumadın bakiim halen'' işte böyle adamlar da var. senin o neden uyumadın diyen dillerini ''yerim'':))

*unutmadan meraklıları için (bkz: zodyak kafası)