27 Mart 2010 Cumartesi

kısa kısa

*havalar çok güzel gidiyor. şimdiden tatil moduna girdim. umarım girdiğim modla kalmam:)

*vesaire kelimesini ve saire diye yazmak istiyorum. ve benzeri derken ayrı yazıyoruz da bunu niye bitişik yazıyoruz ? (tdk ya göre böyle biliyorum) sonuçta farklı iki kelime. şimdi bu maddeyi okuyan sevgili T. gülümsüyordur. çünkü o da ayrı yazanlardan:) bu arada saire, kadın şair demek.

*ve saire dedim de aklıma geldi. ben küçükken yakışık almaz lafını yakışı kalmaz olarak anlar söylerdim:)

*uzunnn zamandır masaüstü resmi olarak ölüdeniz'i kullanıyordum. (alışkanlıklarımdan kolay vazgeçemiyorum) ama şu sıralar masaüstümde edremit/saklı bahçe fotoğrafı var. ahh nasıl özledim...

*üst kata biri taşındı. sessiz, sakin bir tip. sabahları değil ama akşamları karşılaşıyoruz. ara sıra kız arkadaşıyla geliyorlar ehehehh. gece 12 gibi kızı bırakıyor. hep bana rastlıyorlar:)

*vee sezen aksu'dan geliyor. bu kısmını size ben söylüyorum. içimden geldi:)
sanki aşkı öğütmeye programlı gibiyiz
aslına bakarsan insan olarak iyiyiz
ama daha fazlasını isteme benden yalvarırım
ben bittim artık kalmadım

not: sevgili çok tuhaf günlük-ee kayboldun ama dedi. bende kısa kısa yaptım:) sizleri okuyorum. bir taraftan da okumam/bitirmem gereken kitaplar var. iyi haftasonları.