11 Mart 2010 Perşembe

kısa kısa

*yoruldum bugün. hala çalışıyoruz. yok böyle bir şey. canımcım işin işinden çıkamadığı bi anda projeyi elime aldım +ee bak burayı atlamışsın dedim. baktıı baktııı -ben onu görmedim dedi. benim gözümle bakmıyorsun da ondan dedim. ehehehh.

*E. ile birkaç gündür çözemediğimiz bir konu var. akşama doğru biraz sinirler gerildi. bir ara mesaj yazdım. sonra beni aradı ama neden aradığını anlamadım. sadece -mesajını aldım, dışardayım dedi. mesaj yazmayı sevmiyor ondan sanırım.

*cuma günü ''yüreğine sor'' filmi vizyona giriyor. bir tık
ben çokk uzunn süredir (burda bahsedilen süre öyle böyle değil) yerli filme gitmedim. ne biçim insanım ben.

*kırgınlıklarım ve kırıldıklarım var. araya sıkıştırayım dedim.

*akşam S. ile konuştuk. biraz sohbet ettik. iyi geldi. arayı fazla açtık. telafi etmek lazım. bunun için de geniş bir zaman ayırmak lazım. bizim konuşacaklarımız bitmez:)

*bugün bir ara arkadaşlardan biri sen testleri seversin bi link veriyim de çöz dedi. şimdi uğraşamam dedim. yeni gelin gibi naz yapma da ben sorayım sen cevap ver dedi. ee peki madem dedim. sonuç geliyor sıkı durun, ''işte kadın bu'' ahahahh ne güldüm buna var yaa testler bile anladı beni ama hala anlayamayan(lar) var...

*yaşar'dan geliyor. aldanırım ben zaten gülüşüne ahh gülüşüne aldanırım aldanırımm aldanırımmm gülüşüne...