22 Ağustos 2010 Pazar

seni en çok

*bir gecede oturup yazdıklarını okuduğumu bilirim. hiçbir satırını atlamadan. bazen tebessüm ederek bazen de gözümde canlandırarak. yarım görünen fotoğrafına uzun uzun baktığımı bilirim. ne var ki o fotoğrafta dediğini bilirim. ilk konuşmamızda ”deli ettin beni kadın” deyişini bilirim.
seni en çok sevişmelerinden, sevişlerinden, sesinden, bir de söylediklerinden bilirim. zaman zaman da yazdıklarından kıskanırım seni. kıskanç kadınım ben hani dokunamasam da kıskanırım. paylaşamam.
sen her ... ... ...

(devamını yazamıyorum)

*hani bazen başka bir yerde olmak ister insan. ister ama geri dönmesi gerektiğini de bilir ama dönmek istemez/istemiyorum. orda onunla kalmak, onu yaşamak, onunla/onun olmak istiyorum. birlikteyken yarına dair ne olacak diye düşünmeden kendimi ona bırakmak istiyorum. işte böyle bir ruh hali içindeyim...

-------------------------------------------------------------------------------------------------
kısa kısa

*
dün gece geç yattım. sahura kalkmama 1 saat kala :) beni tanıyanlar bilir dayanamam ben uykusuzluğa 2 gün kendime gelemem ama oldu bi kere :)) sahurda ayakta uyuyordum resmen. sabah desen 10 da kalktım, yüzümde aptal bir gülümsemeyle:))

*şu saate kadar pek bir şey yaptığım söylenemez. oruçlu oruçlu gezmek olmuyor ya. -ben ki gezmeyi çok severim- istinyenin altını üstüne getirmem gerekirdi biliyorum:) bi ara kuaföre gittim manikür yaptırmaya ama nasıl gittim bana sorun. keşke aramaz olaydım, otur kendin yap diye diye :)) akşam dışarı çıkma durumum olmasa gitmezdim.

*şu bizim üst kata gelen yakışıklı vardı ya bir süredir yoktu gelmiş sahurda dışarı çıktı karşılaşıverdik (yemek yemeğe gitti sanırım yoksa o saatte nereye gidecek) nasıl mı karşılaştık, bizim burdaki pideci sahurda da açık. sıcak ramazan pidesi alıyoruz sahura :) belki iftar için çıkıp bi tabak bir şey veririm yazıktır günahtır :) sahip çıkmak lazım ahah