3 Ağustos 2010 Salı

''bişey yapmalı''

ne zaman bir mağazaya girsem nerde bi dekolte var gider onu bulurum :) dehşet bir-şey aldım. bakalım nerde ne zaman giymek kısmet olur :) [her alışveriş sonrası bak stuven almanın sonu yok bu son olsun diyorum ve dediğimle kalıyorum. dolabımda yer kalmadı] giyip fotoğraflamak isterdim ama çoluk çocuk var ayıp olur :D

bloglar yeni tema/tasarım olayını çoktan bitirmiş :) ben de header bölümünü değiştirip kendi fotoğraflarımdan oluşan bir kolaj yapmak istiyorum ama kendi fotoğraflarını ve isimlerini kullanan arkadaşlar bu durumdan pek de memnun değil. ben de aynı memnuniyetsizliğe düşmek istemiyorum/istemem...[bloga baktım ve sadece 3 tane fotoğrafım var]

belki house header olarak kullanırım :)) [başlık tam da burda geldi]

alakasız edit: ya benim lastfm sayfam vardı bir ara ilgilenip gönlünü alayım :)