24 Ağustos 2010 Salı

kısa kısa

*new adventures of old chrıstıne bu akşam cnbc-e de olduğunu görünce hemen baktım siteden yeni bölümler sonbahardaymış. bayılıyorum bu kadının mimiklerine.

*karşı taraftan ses yok ama umutluyum. çünkü istiyorum ve biliyorum ki hayat bu herşey olabilir belli olmaz. içimde tuttuğum yeter. yazdım pişman değilim :)

*dişlerimi fırçalarken diş macununun üzerime düşmesi mutsuzluk sebebidir. bunun bir de kalan son damla macunun lavaboya düşmesi durumu vardır.

*hava artık sabaha karşı serinliyor. uyurken bacaklarımın üşümesi çok hoşuma gidiyor :)

*dün bana kırgın olan arkadaşımla karşılaştım ama konuşmadık. bir yemeğe gitmedim diye. benim de kendime göre doğrularım olabilir. tamam kabul eşeklik bende...

*
dün akşam maç sonrası üst kattaki yakışıklı ile karşılaşıp aramızda nasılsınız diye geçen diyalog :) elinde kuru temizlemeden aldığı gömlekle yukarı çıkarken arkasından bakan benim anlık iç sesim: üzerindeki ütülü gömleğin olayım :))

edit: bacaklarımın üşümesi durumunu ekşiye yazdım karmam ''çılgın'' oldu ahah ne çılgınlığımı gördünüz.