27 Kasım 2009 Cuma

kısa kısa

*bayram bayram dedik ilk günü bitirdik bile. bu sabah çok erken kalktım. sanki bayram namazına gidecektim:) güzel keyifli bir bayram günüydü. aynı güzellikte devam etmesi dileğiyle.

*bloguma, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayrılmış burdan bir kez daha teşekkür ediyorum.

*sevgili coktuhafgunluk dün akşam bana son kalan google wave davetiyesini gönderdi. bugün bir ara onunla uğraştım. teşekkür ederim.

*çok sevdiğim biriyle (bugün sesini duymak güzeldi) geçen gece sohbet ederken söz kitaplara geldi ve bana jiddu krishnamurti isimli bir yazardan bahsetti. her zaman ki gibi araştırmacı ruhumla:) biraz araştırma yaptım. yazarın eserleri hoşuma gitti. bir kitabını almaya karar verdim. alıp okuyunca detaylı olarak bahsedeceğim.

*yine çok sevdiğim bir arkadaşım bugün kaz dağlarından kucak dolusu sevgilerini gönderdi. canımsın:)

*blogum ispanya bubu ve kenya dan papatya yorum alıyor.