9 Kasım 2009 Pazartesi

haftasonu, film, ben ve o'na dair

*dün ve bugün yazdan kalma müthiş bir hava var.

*paranormal activity i dün 45. dk geç gelen arkadaşımla birlikte izledik. filmi izlemek isteyen olur diye konusunu anlatmayacağım. gece uyuyamam diye endişe etmeme rağmen uyudum:)) bu da demek oluyor ki haftaya yeni bir korku filmi izlemek şart oldu:D filmin bir sahnesine hiç bakamadım ve yine bir sahnesinden çok etkilendim. hala anlamış değilim ben nasıl korku filmi izledim:S

*rüyamda ağaçta yaşıyordum yaa. tam 2 gün ağaçta yaşadım ahahahh. baktım olmuyor 2 gün sonra indim aşağıya. rüya yorumu yapacak olan varsa ve bu şayet olumsuz bir şey ise sakın söylemeyin:(

*sevdiğim birine zaman ayırıp sohbet etmek hoşuma gidiyor. ama buna rağmen -sen meşgulsün diyerek naz yapmıyor mu deli oluyorum...

*birine özel bir şeyler söyleyip sözü ona bıraktığım an -senin gibi bir arkadaşım olduğu için gurur duyuyorum dediğinde söylenen şeylerin hiçbir anlamı kalmıyor...

*off hala bitirmem gereken bir maeve binchy romanı var.