12 Kasım 2009 Perşembe

mim

sevgili sihirlisepet mimlenmiş ve cevaplamak isteyenlere gönderiyorum demiş. söz konusu olan mim kitap olunca cevaplamadan duramadım:)

*
şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu
ateşböceklerinin mevsimi. okumak isteyenlerde önyargı oluşturmak istemediğim için konusundan bahsetmiyorum. zaten bir türlü bitiremedim:)

*en son aldığınız kitap
ateşböceklerinin mevsimi

*şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz
tara sokağı
paris'te beş gün
üç kadın üç pırlanta

*bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de sizi illahlah ettiren kitaplar
aldığım kitapları okurum. çünkü kimi okuyacağımı biliyorum:)

*elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap
katherine-şövalyelerin kadını

gelelim işin en zevkli kısmına mimi paslamaya
syhn
zeynebin yeri
tershareket