18 Kasım 2009 Çarşamba

dün akşam ve notlar


*dün bir önceki postumda yazdığım gibi arkadaşıma çaya davetliydim. her zaman ki gibi çok lezzetli şeyler yapmıştı. uzun süre görüşemediğimiz için konuşacak şeyler birikmişti. dertleştik, uzun uzun sohbet ettik ve anıları hatırlayıp dakikalarca güldük:) bundan sonra arayı açmak yok.

*farmville ye rakip çıkmış bahçıvanlar diyarı meraklılarına duyurulur:)

*asi ve hırçın olmama rağmen kırılgan, narin bir yapım vardır. (var a/yok a kırılmam tabi) olaylar karşısında tepkilerimi hem sözlü olarak hem de mimiklerimle belli ederim. gerekirse kızar, laf sokar:D sitem ederim. ama bir süredir kızmıyor, kırılmıyor, laf sokmuyorum. ara sıra sitem edip, hırçınlaştığım oluyor tabi:)

not: fotoyu makinamı yanıma almadığım için telden çektim. masa kurulma aşamasındaydı ama dayanamadım çektim:)