15 Eylül 2010 Çarşamba

mim

sevgili komançiler beni mimlemiş.
uzun süredir mim cevaplamıyorum kaldı ki ben ''kısa kısa''larımla olduğu kadar mimlerimle de tanınırım :)

*lakabın var mı?
''sosyete'' derler bir de çok beyaz olduğum için ''teleme peyniri''

*son zamanlarda diline dolanan şarkı?
leman sam - beyaz lale dinleyin derim :)

*en son ne zaman ve kime aşık oldun?
var bir şeyler ama henüz erken. konuşma yasağım var :))

*en son okuduğun kitap?
le periple de baldassare
bu arada j. krishnamurti ''ilişki üzerine'' kitabını okumuştum ama ''doğa ve çevre üzerine'' kitabını okuyamıyorum bir türlü. burdan ilişki üzerine yorumuma bakarsanız durumu anlarsınız :)

*son zamanlarda en çok özlediğim?
hımm var işte özlemlerim :)) yazdım daha önce özlemlerimi…

*bir günlüğüne ünlü biri olmak istersen kim olabilir?
illa olacak mıyım? drew barrymore olayım o halde :))

*yarın sabah ilk planın?

diğer perşembelerden bir farkı yok. haftasonuna denk gelseydi cevabım farklı olurdu.

*en sevdiğin huyun?
sevmediğimi sorun kalan varsa odur :)

*şu an ki mesleğinde olmasan hangi mesleği isterdin?
iç mimar

kurallara göre 3 kişiyi mimlemem gerek ama herkes şu sıra çok yoğun onun için cevaplamak isteyen cevaplasın.

Technorati Etiketleri: