1 Eylül 2010 Çarşamba

kısa kısa

*efendim george clooney e olan aşkımı, hayranlığımı bilmeyen yok. baktım sevgili Syhn bu durumdan çok rahatsız, üzülüyor ben de çekildim aradan :) hem ben şu sıralar house ile kırıştırıyorum :)) kendime bir tane koltuk değneyi aldım. evde house culuk oynuyorum.

*kolonya kokusunu bir türlü sevemedim gitti. soft hariç tabi. onun yeri başka :) bayramlarda çocukken hiç sormadan gelip kafamıza dökerlerdi ve hep gözüme kaçardı :( bana sordun mu da döküyorsun demek isterdim hep :) kolonya dedim de düzce'li arkadaşım geldi aklıma şimdi :( hani şu onunla yemeğe gitmedim diye benle konuşmayan arkadaşım. bana tütün kolonyası vermişti. özledim be arkadaşımı :( bu böyle olmayacak gidip gönlünü almaya çalışayım...

*hava birden soğudu. hayır şikayet ettiğim yok. şimdilik :)) geceden beri üşüsem de şikayet etmiyorum :) millet sevdiceğine sarılıp ısınıyor ben pikelere anasını satıyım...