10 Eylül 2010 Cuma

kısa kısa

*başkaları konuştukları gibi yazarlar, ben sustuğum gibi yazıyorum...
bunu bir ara blogun bir yerine iliştireceğim ama şimdi uğraşamam.

*ara verdiğim bir iki gün teknolojiden tamamen kopamadım. kısıtlı da olsa kullanıyorum. hazırlayıp vermemi istedikleri bir teklif var. mail trafiği vs. derken kısıtlı kullanıma devam ama daha sonra teknolojinin t sini bile kullanmak istemiyorum.

*
2. ci kitabı da bitirdim ama çok sinirliyim. hiç de umduğum gibi bitmedi.
sen o kadar yolu bir kitabı bulmak için yap ama kitabı okuyama
aşık ol ama kavuşama
bari sonunu benim hayal gücüme bıraksaydılar
etiket: le periple de baldassare

*bir kadının hayatında bir erkek olur
bazen bir su olur akar, bazen bir yangın olur yakar.
bazen bir nehir gibi sessiz çağlar, bazen sel gibi dağı taşı önüne katar.
bazen gelir ve yeter, bazen gelmez ve acıtır, bazen
gelir ve gene acıtır.
bir kadının hayatında sadece bir erkek olur.
ve bütün öyküler bir kadının bir erkeğini anlatır.
etiket: esin acıman

*ben yaşadıklarımın hiçbirini unutmam.
ama evet yeri gelir susarım.
canımı çok yakan şeyler olur ama... yinede susarım, tükenirim.
buna izin de veririm aslında... salaklığımdan mı? hayır
ben kimseye ''git'' de demem, diyemem.
o kişi vazgeçilmez olduğundan mı? hayır
ona o kadar şeye rağmen, o kadar değer veririm ki, hergün yaptıklarına utansın diye.
ama bir gün öyle bir giderim ki
kaybedeceğim hiçbir şey olmaz
etiket: sunay akın