19 Mayıs 2010 Çarşamba

bir süreliğine


''gün olur, alır başımı giderim,
denizden yeni çıkmış ağların kokusunda.
şu ada senin, bu ada benim,
yelkovan kuşlarının peşi sıra''

bazen gitmek gerekir yeniden başlayabilmek için...

yazmayı ve okumayı çok seviyorum ama yine bir ara ile karşınızdayım. daha önce de ara vermiştim. (sanırım 2 kere) bundan önceki aralarda sizleri okumaya devam etmiştim fakat bu sefer okuyabilir miyim bilmiyorum...

sevgili fkh' nin kaleminden ben;

''bazen öyle anlarda öyle şeyler yazar ki; dersiniz keşke burada olsa da teşekkür etsem doya doya.. öyle sağlam bir kalemi var kendisinin! hiç olmadık zamanlarda tarihe atılmış çeltiklerin insanı, destursuz bağa girenlerin başı belki de.. namı okunmayan destanlarda görüp görebileceğiniz bir kahraman hatta. bir gün tıklayıp girdiğim hatıratından izler kaldı şimdi aklımda. halen de kalmakta.. iyi ki var dediğim dost u şahane kendisi!''

bakarsın geldiğinde burada olurum...

''gün olur, başıma kadar mavi;
gün olur, başıma kadar güneş;
gün olur, deli gibi...''

maviniz bol olsun.

fotoğraf flickr