23 Temmuz 2010 Cuma

kısa kısa


Technorati Etiketleri:

*yazmayalı bir hayli olmuş...
etiket: 64 gün

*bir kadın çok ilgisiz bir halle güler eğlenirmiş gibi yaparak, duygularını kahramanca gizleyebilir...
etiket: bunu bir ara ekşi-ye yazmıştım

*''gel zaman git zaman her şeyi sildin zaman dur artık geçme böyle/zaman.''
etiket: iyi ki doğmuşum (17 temmuz)

*çanta içindeki kalemin akması ve herşeyin mürekkep içinde kalması kadar sinir bozucu ne olabilir?

*''kadınlar üzüm gibidir... sizin vereceğiniz ilgi, emek ve sevgiye göre ya şarap olurlar ya da sirke'' bunun tam tersini düşünecek olursak hatırı sayılır bir şarap mahzenine sahibim...
etiket: kimseyi iğnelemiyorum

*''sen beni yanlış yerlerde arıyorsun canım. sen beni bazen bazen de hiç aramıyorsun gülüm...'' bu şarkıyı ilk çıktığı andan beri dinliyorum.
etiket: söz-müzik: yaşar

*bir adam var bakış açıma aşık olan (b.d.) bir adam var benimle konuşmayı özleyen. bir adam var yazmaya ara verdiğimde bana yaz diyen/diyebilen.
bir adam vardı kafamı karıştıran.
şimdi bir adam var yarım kalan...

*bir kadının ne demek istediğini bilim adamları oturup incelesinler istiyorum, hissediyorum ki ilerde ülkemin en büyük gücü bu olacak.
etiket: bunu da ekşi-ye yazmıştım

*blogları kaldığım yerden okumaya devam...

*yazmadığım dönemde bana e-mail yoluyla ulaşan tüm arkadaşlara teşekkür ederim…

not: bu kısa kısaların bir-iki tanesini yazmadığım zaman aldığım notlardan ekledim...

not: fotoğrafı flickr den almıştım fakat şu an url sini bulamıyorum.