17 Mayıs 2010 Pazartesi

''bu sene moda yeşil beyaz''

kazdım türkiye kupası yok, daha çok kazdım şampiyonluk kupası da yok, bu trabzonspor hep bizi kandırıyor yine taş koymuşlar.

dün akşam hayatımda ilk defa futbol coşkusuna dahil oldum. kendimi bildim bileli beşiktaşlıyım ama bursasporun şampiyonluğuna çok sevindim. fenerlilerin kupayı verdik şampiyonluk maçında yatar dedikleri trabzonspor şahlandı. maçı vermeyi çok istediler ama Onur'ları izin vermedi. trabzonspor 96 yılının intikamını aldı. maç sonrası şampiyon olduklarını sanarak sahaya inen fenerlilerin ikincilik sevincini kutlamaları görülmeye değerdi:) akşam bir iki kişi hariç hiçbir fenerli arkadaşıma ulaşamadım. çünkü aynı anda hepsi şampiyon kokoreç yiyordu. ee biz de bozuntuya vermedik:)

''bu senenin KPSS sorusu: fenerbahçeyi iki haftada iki kupadan da eden türk takımı aşağıdakilerden hangisidir?''

not: bu yazı en çok da trabzonlu olup fenerbahçeyi tutanlara gelsin:))