14 Mayıs 2010 Cuma

kısa kısa


*fotoğraf gece gece ancak bu kadar net olabildi...

*sevgili komançiler in paylaştığı bir parça vardı. bugün denk gelince gün içinde durmadan dinledim. malum nazan öncel:) akşam eve gelip üstümü değiştirdikten sonra aldım ''göç'' albümünü çıktım. albümü dinleye dinleye geceyi yaptım. seviyorum bu kadını. sesini, nağmelerini, yaptığı müzikleri. tek kelime nazan sana bitiyorum:))

not: bittiğim biri daha var.

*yaz geldi ve gece gezmeleri başladı:) harika bir akşamdı. dondurma mükemmeldi. ye bakalım stuven ye. bak yağmurlu sabahları sevenler kulübü 20 kilo vermiş.

*kafamı nereye çevirsem sevgi pıtırcıkları:) aşıklar dökülmüş yollara. birbirine sarılan, öpüşen... hiçbir lafım yok hoş karşılıyorum. gözüm de yok ama bi düşünün uzakta olan var, bulan var bulamayan var cık cık cık:)

*gecenin en güzel yanı yürürken yağmurun başlamasaydı. hiç beklenmedik bi anda yağmur çiselemeye başladı. toprak kokusuyla döndüm. hoş bi sevgilim yok sarılıp onunla döneyim:)