19 Ekim 2009 Pazartesi

mimlendim...

sevgili kelebekdr beni mimlemiş. teşekkür ediyorum.

*en sevdiğin şehirler hangileri?
türkiye nin yarısından çoğunu gezdim. ilk sırayı doğup büyüdüğüm şehir diye söylemiyorum ama istanbul alıyor. sonra da balıkesir.

*favori filmin hangisi?
eskilerden bir film söyleyeceğim. aşk engel tanımaz.

*en çok hangi renk giyinirsin?
tercihim sporsa mavi tonlarını tercih ederim. klasik ise siyah. siyahtan vazgeçemiyorum. hatta arkadaşlarım ara sıra takılır -stuven yine mi kedin öldü:)

*özlediğin?
aşkı özledim. el ele yürümeyi, sarılmayı, öpmeyi, birlikte film izlemeyi...

*beklediğin?
bu durumda aşkı bekliyor oluyorum:) bir de bu aralar şehir dışında bir iş almayı olabilir.

gelelim mimi paslamaya.
onuncu köyün adamı
mugemmell
khaos biliyorum mimleri sevmiyorsun ama olur da seversen cevaplarsın:)