20 Ekim 2009 Salı

mim geldi mim gitti

efendim bu mimi sevgili antigone nin blogunu okurken görmüştüm. zamanı geçmiş bir mim olduğu için de paslamamış, soruları seven cevaplasın demiş.
tam sevmiş cevaplıyordum ki sevgili syhn beni mimlemiş:)

*dolabını açtığında hangi renkler diğerlerinden daha fazla?
siyah, mavi

*alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramasan olmaz?
marks&spencer

*kendini en rahat hissettiğin giyim tarzı?
ruh halime göre değişir:)

*günlük makyajında kullandıkların?
sadece rimel ve dudak parlatıcısı. gece parlatıcının yerini ruj alır. yüzüme hiç bir zaman fondoten, pudra sürmedim. maşallah kaymak gibi:)

*kesinlikle seksi diyebileceğin bir şey (büstiyer, mini etek vs.)
omuzu açık bir tunik ve görünen siyah askı

*asla giymem dediğin bir kıyafet?
abiye elbise, etek, gelinlik

*fiyatları gereği erişilmesi zor yabancı markalardan en çok beğendiğin?
aklıma gelmedi

*en fazla yatırım yaptığın sektör (eğitim, kozmetik, giyim, teknoloji vs.)
tabi ki giyim ve kuaför. bir kadına sorulmaması gereken bir soruydu:)

*kitap-film-spor...hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
kitap. spor konusunda da koşu bandımla çok iyi bakışıyoruz:)

*dışardayken en çok yemek yemeği tercih ettiğin yerler?
bakırköy gelik
sultanahmet kalyon
ızgara et çok severim. alkol kullanmıyorum ama mezesiz yapamam. khaos duymasın canı çekicek:)

gelelim mimi paslamaya
kelebekdr
sihirlisepet
tershareket