13 Ekim 2009 Salı

kısa kısa

*az önce bir arkadaşımla uzun bir telefon görüşmesi yaptım. konuşurken aklım başka yerde olduğu için de hiçbir şey hatırlamıyorum. acaba bunun nedeni (zaman içinde kendime neden sorusunu sorup, elimden gelen her şeyi yapıp, bir karar verip) umrumda olmadığı için mi? bence evet.

*yine az önce, bir önce ki postumu okuyan komşu yakadan arkadaşım bana şöyle dedi -eğer seni birazcık tanıdıysam bu yazıyı şu şu sebeple yazdın. üzgünüm beni hala tanıyamamışsın.
bana aşk romanları okuduğum için -aşk okunmaz yaşanır dedin ya sana bir kitap buldum.


*bugün sevdiğim biriyle sohbet ederken sohbet arasında bana -kızım aşıksın sen dedi. bazen yerini korkulara bıraksa da aşk güzel şey. gerçi sen aşkta korku olmaz dedin. oluyor. kaybetme korkusu, duymak istemediğin bir şeyi 2.ci kez duyma korkusu.