10 Ekim 2009 Cumartesi

gençlik kolları

akşamdan beri yazıcam anca fırsat bulabildim. akşam t.d.f. gençlik kolları toplantısında başkanlık/başkan yardımcıları seçimi vardı. gidiyim gitmiyim derken oyumu kulanmak için çıktım yola. çıktım çıkmasına da trafiği görünce hadi yæ dedim beni mi buldun. sıkıntı daha ordan başladı anlayacağınız.
neyse ki sonunda yetiştim oylamaya. paso elimizi kaldırıp indirdik ahahahh. başkan olmak isteyen de istemeyen de başkan oldu :D burdan hepsini ayrı ayrı tebrik ediyorum. özellikle de ismi her listede okunan ve sandalyesiyle masadan yavaş yavaş kapıya doğru yönelen F. yi :)
unutmadan listeye ismini yazdığım 6 arkadaş da başkan oldu:) seçim bittiğine göre bunu söyleyebilirim.
Y. seni ayrıca tebrik ediyorum. naptın ettin başkanlığı devrettin. ama organizasyon dan yırtamadın hiii:) itirazını kabul etmeyerek yine bi görev verdiler. kulis oluşturulmuş:) hep G. nin başının altından çıktı.
akşam rahatsızlanan sevgili E. ye burdan tekrar geçmiş olsun diyorum. genel sekreterimiz kendine dikkat et:)

not: toplantı günü değişcekti es geçildi hatırlatırım.