19 Şubat 2010 Cuma

sonunda oldu


bir süre önce bahsettiğim iş vardı yaa. hani ege hayalimi gerçekleştireceğim. henüz sözleşme imzalanmadı ama işi az önce aldık. umarım son anda bize bir pürüz çıkarmazlar. çünkü verdiğimiz teklife ilaveler yapılacak.

-işi aldık telefonunu beklemek çok zordu. bir tarafta ege, diğer tarafta da bunun bir başka bahara kalması vardı.

insanın yapmak istediklerine yaklaşmasının nasıl bir duygu olduğunu şu an ifade edemiyorum ama çokk mutluyum. bu işi almak için, önümü görebilmek için bekledim ve sonunda beklediğime değdi.

şimdi düşünüyorum da (şu an o kadar hızlı düşünüyorum ki) ben bir şeyi çok isteyince oluyormuş. bir daha bunun aksini söylemem:)

biliyorum günün birinde olacaktı ama şimdi olması ''tam zamanında'' dedirtti. kadınların beni daha iyi anlayacağını düşünüyorum. bir kadının kendi hayalini gerçekleştirmesi bambaşka bir duygu. bunun ötesi yok...

bekle beni ege!

bir hafta önce yazdığım şeye baktım da içime mi doğmuş ne:)
tık