22 Şubat 2010 Pazartesi

mim

sevgili ortaya karışık bişey beni mimlemiş. kendimizi anlatacakmışız.
aynı mimi agrasifboy da yollamıştı.
ama ben daha önce kendimi maddeler halinde burda anlatmıştım. anlaşılan yetmemiş:)

şimdi ben tekrar tekrar aynı şeyleri yazmak istemediğim için ne yazsam diye düşündüm.
arkadaşlarıma beni bir cümle/kelime ile anlatın dedim. aldığım cevapları yazsam mimi paslayan arkadaşların bir itirazı olmaz sanırım:)

içimden geçeni anında anlar/iç huzuru yüzüne yansımış/içinde kötülük olmayan/içi dışı bir/abur cubur yerken koşu bandına bakıp yemesi gereken (hıh)/cadılık konusunda sınıf atlamış/leb demeden çorum diyen/çok güzel yemek yapan/erkeğe hesap ödetmeyen/kızdırmanın keyifli olduğu/erguvanları seven/köyün delisi/bağımlılık yapan/ileri görüşlü/yeniliklere açık/kafa dengi/yardımsever/huzur veren/sosyete/uyuz (sensin uyuz)/eli açık/nazik/panik/inatçı...