27 Şubat 2010 Cumartesi

kısa kısa

*pazar gününün bana kalabilmesi için cumartesileri çokk yoğun oluyorum. bitmesi gereken bütün işler bu güne sarkıyor ve ben bi günde hangi işi bitirsem/kendime nasıl zaman ayırsam diye düşünürken bir cumartesiyi daha geride bırakmış bulunuyorum.yaşasın pazar!..

*sabah banyoda yine kaydım. katherina witt de kimmiş:P merak edilecek bir şey yok tek parçayım:)

*E. ile sabah diyalogu
+seni özledim
-özleme beni
+dışarı çıkcam var mı bi isteğin
-doğru yürü kırarım bacaklarını
+ama ben bi yengeçim
-kaybol!
+siz şimdi söylediğim şeyi buraya yazmışım gibi düşünün:)
-öptüm
+öpüldün
not: sevgili E. benle iyi geçin, elimde fotoğrafların var:) yaşasın kötülük!..

*pek sevgili fareli köyün hayalcisi partilerden başını kaldırıp post girsin istiyorum*-*
unutmadan çikolatalar bitti mi?

*üstüne alınmak isteyen alınabilir:)
çayirunun dibine
üç ağaca üzüm var
bi eve iki bekar
küçüğina gözüm var

*nisan olur olmaz ben yazlıkları çıkarırım.

*20 mart cumartesi sabahı blog yazarları brunch yapıyorlarmış. ama gün/saat bana yine uymuyor. akşam olsa uyardı. detaylar için buyrun

*yarın bir doğum günü var. geçen sene konser bileti almıştım. bakalım son anda neye karar vercem...

*bir deneme yazısı üzerinde çalışıyorum. beğenirsem paylaşırım. önce bitmesi lazım:)

*tuzla denince akla ilk filizler köfte gelir ama hep kalabalıktır. benim gibi sakin yerleri seviyorsanız koftecizade ye gidilebilir.

*21 grams. başlarda karışık çok fazla flashback-flashforward kullanılmış, ilerledikçe taşların yerine oturduğu, düşündüren ama zor izlenen/ağır ilerleyen bir filmdi.

*bir tavla turnuvasından daha başarıyla çıkmış bulunuyorum:)

*maçı da aldık helal sana ▒▓█▀▄B▀▄E▀▄Ş▀▄İ▀▄K▀▄T▀▄A▀▄Ş▀▄█▓▒

*
izle bak çok güzel ofsayt