10 Şubat 2010 Çarşamba

mim

sevgili Syhn beni mimlemiş. bu ilk madde:)

*çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem
ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu?
aklıma ilk kitap okuma alışkanlığımı çok küçük yaşta edindiğim geldi. bir çok şeye de katkısı olduğu kesin:)

*çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı?
legolarıma bayılırdım. bir de benim çocukluğumda legolar şimdi ki gibi değildi:))

*sokakta oynar mıydınız?
elbette oynardım. tüm oyunları bilirim:) şanslı nesil içindeyim.

*çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay?
hayır yok. çok güzel bir çocukluk yaşadım.

*çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay?
her şeyin olduğu/yaşandığı gibi oluşu yeterli bir cevap olur sanırım:)

*varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı?
o döneme ait çokk anı var ama bugünü etkileyen bir olay aklıma gelmiyor:S aa hatırladım apartmana ışık yakmadan giremem. kaçırılıyordum da:)

gelelim mimi paslamaya
çok tuhaf günlük
Hayat
ortaya karışık bişey