23 Ocak 2010 Cumartesi

yaratıcı blogger ödülü


sevgili Lo. bana bu ödülü vermiş. kendisine teşekkür ediyorum. ödülü vermeden önce kendimle ilgili 7 ilginç şeyi sizlerle paylaşıcam.

*böyle bir şey yapınca karşımdakinin hemen konuyla ilgili bir şeyler söylemesini ya da uygulamasını istiyormuşum.

*kahvaltı yaparken reçeli en son yerim. 1 bardak çayı bile bitirmem.

*odamda her şeyin bir yeri, yerinde de bir duruş şekli vardır.

*muslukların üzerinde su damlası olması canımı sıkar. üşenmem silerim.

*çikolatalı pastada vişne vs. hiç sevmem. adı üstünde çikolata. vişne varsa yemem.

*market alış-verişinde bazı şeyleri sayarak alırım. neden bilmem.

*kırmızı bir şey giyemem. hatta denemek için aldım ama giyemedim. giyemiyorum.

gelelim ödül vermeye

fareli köyün hayalcisi
handan'ın kaleminden
çok tuhaf günlük
Hayat
Ceku
Hilalland
sinirli prenses