23 Ocak 2010 Cumartesi

kısa kısa

*geçirmiş olduğum soğuk algınlığı ile ilgili neler öğrenmişim bir bakalım. içime bir şey giymeden ve öyle artistlik yapıcam diye sarıp sarmalanmadan dışarı çıkmamayı, acı da olsa bol bol zencefil tüketmeyi (çok acı yæ, içim dışım bitki oldu zaten) akşamları duştan sonra nasılsa evdeyim dışarı çıkmıyorum diyerek saçlarımı kurutmamazlık etmemeyi, off sıcakladım diyerek soyunmamak gerektiğini öğrenmiş bulunuyorum...

*blogumu izleyen uygunsuz 2 (şimdilik 2) izleyiciyi ne yapacağımı bilmiyorum. beni mi buldunuz? bulduysanız nerden buldunuz? yanlış yerdesiniz.

*çok önemli cümleler sarfedip sonra da -hatırlamıyorum öyle mi dedim? diyenleri sepete atmak da olmuyor. n'apsam ki?

*bilgisayarımda eksik bazı programlar var. cd leri var ama kendimi kaldırıp ofisden alamıyorum:)) birine getir desem tek tek anlatmak zor olacağından diyemiyorum. zaten olmadı ne var ne yok topla gel diyeceğim:)

*gülşen'in parçalarını ne zaman tesadüf eseri duyup dinlemeye başlasam şarkı sözü sezen aksu diyorum sonra bir bakıyorum söz/müzik gülşen.