24 Ocak 2010 Pazar

biz iki arkadaş



bir konu hakkında kafam karışık. işin içinden çıkılmaz durumlar vardır ya hani işte öyle bir şey (yazının burası şarkı gibi oldu) gelelim konuya. konu birbirimize karşılıklı değer verip, benimle sinemaya gitmeyi seven:) birbirimizin gözlerine bakınca ne düşündüğümüzü anladığımız, birlikte zaman geçirmekten ve sohbet etmekten hoşlandığımız bir arkadaşım. bu arkadaşım benimle daha fazla şeyler paylaşmak istediğini dile getiriyor. ben hem kendime hem de ona -cıks olmaz arkadaşız diyorum. arkadaşız vurgusunu sürekli yapıyorum. bu konuyu defalarca konuşmuş olmamıza rağmen konu sürekli dönüp dolaşıp aynı yere geliyor. arkadaşlığımızın bozulmasını istemiyorum.
bir araya geldiğimizde düşüncelerini bile bile yüzüne bakmak tuhaf oluyor:) böyle şeyler neden gelip beni bulur...

not: bu yazıyı okuyacağını biliyorum:)