23 Eylül 2009 Çarşamba

vurgun yedim

*bir sözüne ''işte bu'' dersin tanımaya karar verirsin. tanır, değer verirsin. değer verir, seversin. sever, özlersin. yoğunum der, arayıp/sormaz-gelip/gitmez peki (pekilerim tehlikelidir) dersin. bunları dile getirirsin, -kızma bana der. rahatlığın da bu kadarı pes doğrusu.

*kendimi dondurmak istiyorum. 20 yıl sonra kaldığım yerden devam etmek şartıyla. yok mu bunun bir formülü?

*sol el bileğimi incitmişim:(

*ramazan bitti bitmesine de benim tüm uyku düzenim bozuldu. gece hiç uyuyamadım.

*gelelim başlığa. mfö şarkısı. sözlerini de yazıyım da tam olsun.

aşkta böyle derinlere inmeseydim
sevenlerden başka türlü sevmeseydim
tapar gibi yüzüne yüz sürmeseydim
geceleri yollarına düşmeseydim
vurgun yedim
bu sevdadan vurgun yedim

yok ben sözleriyle yetinemem diyorsanız linke tıklayın.