14 Eylül 2009 Pazartesi

mim geldi hanımm

sevgili Pretty in Think beni mimlemiş ve ben yeni gördüm:( daha fazla bekletmeden cevaplara geçiyim.


1- bloguna neden bu adı verdin?
çünkü çocukluğumda geçmeyen zaman artık çok çabuk geçiyor. beni de bir telaş almış durumda.

2- blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
evet var. sessizlik.

3- en son satın aldığın garip şey nedir?
ben her gün bir şeyler alıyorum ama aklıma aldığım garip bir şey gelmedi. ne garip kızım ben ya.

4- şeker gibi olduğun anlar ne zamanlardır?
hep şeker gibiyim. uykumu alamadığım zamanlar hariç.

5- ''arkadaşım artık sormayın şunları!" dediğin şeyler nelerdir?
yaş kaç oldu? kilo mu aldın-verdin? evlilik yok mu?

6- seksin sendeki rengi nedir?
renge gerek var mı?

7- aynaya bakınca gördüğün nedir?
karamel tadında birini görüyorum.

8- kendini okutan blog dediğin bloglar hangileri?
gözetlediklerim bölümünde ki tüm bloglar.

9- bu blogun sahibi/sahibesi ile karşılaşabileceğin yerler nerelerdir?
ege(akçay), istinyepark, capacıty

şimdi de gelelim mimlemeye

astronotfehmi
kahve perisi
sihirlisepet