4 Eylül 2009 Cuma

kısa kısa

*karamel olan saçlarımın üstüne sarı gölge attırdım. en kısa zamanda karamele dönüş yapıcam. kuaförde yeni biri başlamış. çok yakışıklı. bir ara kulağımı uçuruyordu. sinirlenmek yerine ben nasıl koptum anlatamam. neyse ki tek parçayım.

*bir süredir görüşmediğim, konuşmadığım biri var ve bu durum benim canımı çokk sıkıyor.

*şu an fonda sezen çalıyor

gel sarıl bana sarıl seni istiyorumm
gel neden bilmem özlüyorum ellerini ver
yok yalan değil artık inkar etmiyorum yeter
hatta belki seviyorum istiyorsan eğer

*kulakları çınlasın geçtiğimiz günlerde biriyle sohbet ederken pikniğe gidelim demişti. ben de 2 kişiyle piknik olmaz dedim. o da -ben 5 kişilik yerim dedi.
neden ve nerden bilmem aklıma geldi.

*kulağı bile delik olmayan ben sağ bileğimin içine dövme yaptırmak istiyorum.