17 Ağustos 2009 Pazartesi

ortaya karışık

*kendime D&R dan MOLESKINE aldım. bu ufak not defterlerini çantamda taşımak hoşuma gidiyor. not almayı seviyorum.

*arkadaşlarımdan E. tatilde :( denizin ve güneşin tadını çıkarıyor...dediğine göre yatıp kitap okuycakmış:P hiçç sanmıyorum.

*cuma akşamı federasyondan arkadaşlarla cafeye gitmiştik. bulunduğumuz yer yüksek olduğundan baya rüzgarlıydı ve baya üşüdük. (beylerden biri her ne kadar delikanlı adam üşümez desede üşüdükleri her hallerinden belliydi) yanıma şal almadığım için baya bi pişman oldum. şifayı kapmışım.

*geçenlerde tv de bir yarışma programının fragmanını gördüm. hafızam beni yanıltmıyorsa ''benim kocam bir melek'' di sanırım. neyse fragmanı izlerken baya bi güldüm. adamlar evde temizlikten yemeğe her işi yapıyorlar. daha doğrusu yapmaya çalışıyorlar. bir taraftan da söyleniyorlar:D bir ara biri yatağa çarşaf geçirmeye çalışırken yatağı fırlatıp attı:D en güzeli de içlerinden birinin kadın olmak zor iş demesiydi. ah be abicim geç anladın ama olsun...

not:bu aralar başlıklarda sıkıntı yaşıyorum.