19 Ağustos 2009 Çarşamba

ilk ödül


efendim sevgili sihirlisepet bana ödül vermiş. ben bu sene ki blog yarışmasını bir kaç günle kaçırdığım için baya bir üzülmüştüm. dolayısıyla bu ödül benim için süpriz oldu:) teşekkür ederim.

şimdi sıra 7 tane blogu ödüllendirmekte. kural böyleymiş. bir de haber vericez.

hesionka
gunesligunler
allegra-nde
kelebenk
pretty
hop-çiki-yaya
hupce

şimdi de gelelim cevaplamamız gereken soruya. bu da bir diğer kural.

kendimizle ilgili 7 ilginç şey

*ne zaman bir pantolon paçası yaptırsam, biri diğerinden uzun olur.
*kimseyle karşılaşmak istemediğim bir gün, en olmadık kişiyle karşılaşırım.
*aklıma gelen başıma gelir.
*kahvaltı yaparken reçeli hep kahvaltının sonunda yerim.
*sabahları uyandığımda sese tahammül edemem.
*bir şeyi çok istersem olmaz.
*taze fasulyenin kılçıkları tek tek kesilmezse yiyemem. eti sadece ızgara yerim.

hadi bakalım kolay gelsin...