6 Ağustos 2009 Perşembe

ben geldimmm


tatil bitti ama üzülmüyorum. çünkü bayramda kısa bir tatil daha yaparak bu sene sezonu çift tatille kapatmayı düşünüyorum. efendim cumartesi günü geldim ege den. geldiğimden beri bir türlü yazamadım. ancak yerleştim de :)
tatil çok güzeldi. bol bol resim çektim, yöresel yemeklerin tadına baktım, alış-veriş yaptım, yüzdüm, güneşlendim vee tüm bunları yaparken üşüdüm. ve ben bundan hiçç şikayetçi değilim. bulunduğum yer, ida dağı ve edremit körfezi nin tam ortasında bulunduğu için baya bi rüzgarlı. nem oranının 0 olduğu, zeytin ağaçlarıyla kaplı bir yer. istanbul a geldiğimden beri yanıyorum yaw...


*bugün çok yoruldum. bütün günüm babet ayakkabı aramakla geçti. her yere arabayla gittiğim için babetler çok rahat ve kullanışlı oluyor. ilk durağım capacıty di, ama maalesef hüsranla sonuçlandı. sonra ki durak istinyepark, ama içime sinen tek bir babet bile bulamadım. son durağım ise galleria dı, tam umudu kesmiştim ki pierre cardin de çok şık bir bir babet buldum. vee yorulduğuma değdi.