22 Mayıs 2009 Cuma

bazen gitmek ister insan

çok sık olmasada zaman zaman her insanın başına gelir. belki ben öyle düşünüyorum. bir şeyler ters gitmeye başlar. kimseye kendinizi ifade edemezken, kimse sizi anlamak için en ufak bir çaba göstermez. kimseyi görmek konuşmak istemezsiniz. evden çıkmak istemez, telefonları kapatırsınız. ciddi ciddi gitmeyi düşünürsünüz. kimsenin sizi tanımadığı, tanıdık birileriyle karşılaşmayacağınız bir yere. gitmeden önce nasıl kendinizi anlatamadıysanız döndüğünüzde de anlatamıyacaksınız... (tabi eğer dönerseniz...)

not: yukardaki paragrafı birebir olmasa bile bir zamanlar ekşiye yazmıştım.

evet yine öyle bir gitme isteği içindeyim. hani her bahar olur ya. ama bu sefer ki farklı bir gitme isteği. dönüşü olmayan bir gidiş olsun istiyorum. şöyle italya'ya falan. neden italya derseniz bende bilmiyorum ama italya işte. pizzacı da bile çalışabilirim :) gözüm çok yükseklerde değil yani. hiç bir zaman da olmadı. yanımda iyi anlaştığım, her şeyi paylaşabildiğim biri olabilir de olmayabilir de. evet evet olsun. hem belki george clooney' le tanışırım :p malum como gölün de oturuyor. şimdi bizde de ne koloniler var dediğinizi duyar gibiyim ama ben bu adama bitiyorum yaa...

bir gün gideceğimi bende biliyorum ama bu kadar uzağa mı giderim işte onu bilmiyorum...