2 Ekim 2010 Cumartesi

itiraf ediyorum

sevgili pepper furnival itiraf köşesine yaptığım yorum karşısında ''itirafın bile pek bi saf, pek bi temiz. hadi stuven şaşırt bizi'' dedi ve bu ortaya bu post çıktı :)


*D&R raflarında gördüğünüz notlar bana aittir :) şöyle ki, önceden okumuş ve beğenmiş olduğum kitapların önüne küçük not kağıdına o kitapla ilgili düşüncemi yazıp bırakırım. bazen de kitabın içine koyarım. bir de kitap alırken ilgimi çeken kitabın ilk önce en son sayfasını okurum.

*herşeyimi paylaşırım ama sevdiğim insanı asla paylaşamam. yanımda biri bakacak olsa bakana neden? niye? niçin? baktın diye uçarım :) sonra dönüp sevgilime neden sana baktı diye ayrı uçarım :) pabuç bırakmam yani :)) tam tersi durumda da kendisini tanımıyorum havasında olurum :))

*market alış verişinde ürünlerin son kullanma tarihlerine bakmak bir yana arka - altlardan en ileri tarih olanını bulup alırım :))

*üzerime düşen erkek sevmem. o manada değil :) mümküse süründürsün :))

*telefonumu canım ne zaman isterse o zaman açıyorum :) bu zaman öğleye doğru oluyor :) biliyorum çok kişi sinir oluyor ama diğer türlü de ben sinir oluyorum :)) çünkü gün içinde -kendime gelene kadar- kimseyle bir şey konuşmam.

*
evde kalan son çikolatanın yarısını ben yemiş olurum :) diğer yarısını çikolatayı sorana bırakırım :))

*pms den nefret ediyorum.

*yemek yaparken tüm malzemeleri hazırlar öyle yapmaya başlarım.

*
bana karşı çok dolu olduğunu öğrendiğim biri var ve onunla eski iletişimimi kurmama imkan yok...

şimdilik bu kadar.