1 Ekim 2010 Cuma

bir hadise var (mim)

sevgili đerkenαя beni mimlemiş.

*yerinde olmak istediğiniz ünlü? neden?
yerinde olamam ama çok sevdiğim, kendimden çok fazla şey bulduğum biri nazan öncel.

nazan öncel denince içimde fırtınalar kopuyor ama söz konusu yazmak olunca yazılmıyor.

konuşmak istemediğim zamanlarda yanımda hep nazan öncel vardır. tüm duyguları bir kaç kelimeye sığdırır.
sesinin buğusu, yaptığı tınılar insanı alıp götürür.
kimseye eyvallahı yoktur.
bitanedir...

bir hadise var diyerek hayatıma girmiştir.

dinlerken keyif alınır ve sonra öyle bir söz söyler, öyle bir sitem eder ki birden hüzünlere salar insanı.

"yükleyin ne varsa gönlüme demlensin..."

gitme kal bu şehirde - bir hadise var - ağla erkeğim ağla - ben böyle aşk görmedim - geceler kara tren - bunu bir ben bilirim - gidelim buralardan - bir şarkı tut - ağlama gönlüm - göç - hadi güneye - bu havada gidilmez - gül pansiyon - hayat güzelmiş - omzumda ağla - zehirli sarmaşık - bırak konuşsunlar - bittimse bittim - anlat arkadaşım - direkten döndüm - ankaralı sevgilim - bu da hayat mı