7 Nisan 2009 Salı

detaya odaklıyım

biz kadınlar ince düşünürüz, detaycıyızdır. yani ben öyleyim çok fazla irdelerim, hatta bazen bıktırırım. 'fark etmez' kelimesinden hiç hoşlanmam. direk umurumda değil de olsun bitsin. gerçi ben bunun peşinden 'peki' der geçiştiririm durumu ama acısını sonra çıkarırım. sevdiğim zaman hiç çekinmeden bunu söyleyebilirim. karşımdakinden de bunu beklerim. erkek adam sevmez sevilir denmesini değil. sanki çok zor bunu söylemek. gerçi söyleyen(ler) yok mu? var ama bir kere söyleyip 40 yıl idare etmeni ister(ler), söyledim biliyor zaten diye. hani bundan geçtik diyelim şimdilik bari arada bir düşündüğünü(zü) ifade etmek için kısacık da olsa bir mesaj yaz. belki önemsiz şeyler gibi görünüyor ki bana göre önemli önemsiyorum işte, önemsendiğimi de bilmek istiyorum. ahh siz erkekler de bizim gibi düşünceli olsanız n'olurdu sanki? ama nerde illa bütüne odaklı olacaksınız…