6 Mart 2016 Pazar

yaşama sevinci

insanin icinde yeniden uyanan heves ve heyecandir.

nasıl anlatmalı ki seni;
gulusun. allah'im hep gulsun. o kadar yakisiyor ki gulmek ona. hep gulsun. bir gulusunle icim isiniyor.

cok aciktigimi gorunce cerez vermen. bademle uzumu ayni anda yemelisin diyor. (bkz: tuzlu tatli uyumu)*

-yemek yiyoruz. salata bitmek uzere- en guzel yerini yiyorsun dedigimde, elindeki ekmegi vermen. neden bilmiyorum bu an gozumun onunden gitmiyor.

bardagimdaki icecek bitmedigi icin ''bitir'' demen. tabagimda bir sey biraktigimda kizman. 

-tatli icin sabirsizlaniyoruz. battaniyenin altindayim- cikip usumeyeyim diye ''sen gelme'' demen.* battaniyenin altindan cikip yanina gidiyorum.*

elim ayagim hic durmadigi icin ''bi dur'' demen.

saclarimi karistirman.

kendimden gectigim anlarda ''iyi misin'' demen. 

... sonra -hemen sonra- opmen. bayiliyorum o opmelerine.

bir sey soyluyorum ''olmayacak boyle bir sey'' diyor. her sey oldugu yerde kaliyor. cikamiyorum isin icinden. kendime not: git bir momo'ya ugra.

dilerim ki herkesin hayatında -sen gibi- simsiki sarilan biri olur. iyi ki sevdim seni.

(saat 02 kotu bir gun gecirmisim, uyumaya calisiyorum. aklima geliyor, birbirine sarilip uyuyan insanlar var. birlikte uyumaktan gectim, sarilip/kokusunu icime cekecegim bir tshirtu yok. keske cikarmasaydim sweatshirtunu uzerimden. bende olanlar; faturalar ve acilmamis bir zarf. bunlarin bende olmasi mucize zaten. fotograflarina bakiyorum ve ortaya bu entry cikiyor.)

not: ekşi sözlük entry'lerimden.