6 Mart 2016 Pazar

hiçbir şey söylemeden gitmek

kalan uzerinde yer edecek duygudur. 

''aciklamam gereken seyleri tek tek aciklamak istiyorum. oncelikle ozur dilerim. cunku hayatindan cikarken de tekrar geri girerken de yuzume gozume bulastirdim. neden diye sorabilirsin. soruyorsan iste cevabi. sormuyorsan da ben yine de anlatiyorum.

gitmeden once zaten bir suredir iletisim kurmuyorduk. zira ben istanbul'dan ayrilmistim ve tum dunyadan kopuk bir hayata baslamistim. o sirada ise seninle ilgili sen farketmesen de hislerim vardi. 

...
ama nedense geri cekilmeyi tercih ettim. hala nedenini bilmiyorum.

...
giderken seni bir anda habersiz birakarak yuzume bulastirdigim bir muhabbeti donerken de yanlis beklentilere girerek yuzume gozume bulastirdim. ne yapmam gerektigini bilmiyorum ama en azindan bu sefer haberin olsun her seyden gidersem de. bir sekilde kesis sabrina ulasip yaninda kalmayi basarirsam da.

...
ne yapacagimi da bilmiyorum ama her ne yaparsam yapayim eger esseklik yapacak olursam beni uyar ve uyarina ragmen esseklige devam edersem de simdiden ozur dilerim. ve de son olarak seni tebrik ediyorum hem senden bu kadar korkmami saglayabildigin hem de bende boyle bir merak uyandirabildigin icin.''

hissettigini yasayabilecek kararliliga sahip olman gerekmez miydi? gitmekle bazi seyleri -tek basina- halletmeye calismis olsan da gittin bir kere. oylece gittin. hicbir sey demeden.

not: ekşi sözlük entry'lerimden.