6 Mart 2016 Pazar

korkuyu beklerken

unutulan öyküsü ile beni sarsan kitap.

''... sonra hatırladı; bir gün tavan arasına çıkmıştı eski sevgilisi, şiddetli bir kavgadan sonra. bu kadar yakınımda olduğunu bilmiyordum ama, sen bir yerde var olursan yaşayabilirim ancak demiştim. sonra, onu bir süre görmek istemediğim halde, onun orada olduğunu bildiğim halde, tavan arasına bir türlü çıkamadığım halde onu düşündüğümü, onsuz yaşayamayacağımı biliyordu. sonra neden aramadım? bir türlü fırsat olmadı; her an onu düşündüğüm halde hep bir engel çıktı. aşağıda yeni sesler, yeni gürültüler duyduğu için inmedi bir süre herhalde. ben de onun inmesini beklemiş olmalıyım. beni üzmek için inmediğini düşündüm önceleri. sonra... bir türlü olmadı işte... çıkamadım. orada tavan arasında olduğunu unuttum sonunda. (onu unutmadım tabii.) tavan arasında bu kadar kalacağını da düşünemedim herhalde. bir yolunu bulup gitmiştir diye düşündüm.''

not: ekşi sözlük entry'lerimden.