6 Mart 2016 Pazar

insan

cesit cesittir. acitandir -acitsa da ozlenir- umuttur. umuttu. 

inandirandir. 
kaybetmek istemedigini soylediginde inanmistim. 
(bkz: sanmak
sonuç; dogru mu yaptim endisesiyle beni bir basima birakti. 
(bkz: hayatin insani maruz biraktigi en zorlu sinav)

dusundurendir.
ne kadar inanir insan diye diye.

kirandir.
''umarim adimlarin bizi guzel yerlere cikarir'' bunun uzerine...

bekletendir.
uzun zaman sonra zamanin bu kadar yavas aktigina sahit oluyorum.

sasirtandir.
zamana birakalim demisken. niyeyse hic acele etmedigi halde, birkac dakika icinde -dokuz dakika- her seyi yikandir. yutkunamiyor bazen insan. konusamiyor. sesin de kisilabiliyor bazen. nasil sasirmayayim.

yurutendir.
cikip yurursun. ona karsi yurursun. onunla yurursun. onu yurursun. ne kadar yurudugunu dusunmeden. zamani unutana kadar yurursun. ve yururken -ne olursa olsun- durmuyorum. sen de yuruyorsan diye. 

sabahi ettirendir.
saat 05:52 birer birer soner evlerin isiklari. kimseyle konusmadan gecirilen saatler. soyleyecek sozlerim var oysa.

edit: hâlâ insan olmakta israr ediyorum ya pes.

not: ekşi sözlük entry'lerimden.