19 Aralık 2009 Cumartesi

mim-lenmişim

sevgili bekdik beni mimlemiş.

2010 dan beklentilerim

*hala bir sonuç alamadığımız işten bir an önce (hayırlısıyla) olumlu cevap gelmesini bekliyorum. çünkü bu işle birlikte ege hayalimi gerçekleştireceğim. yani ev-lenip ege ye yerleşmek:)

ama hala olumlu/olumsuz bir cevap alamadığımız için umudumu da kesmiyor değilim.

murpy yasaları der ki, bir şeye ulaşmak istediğinizde ve ulaşamayıp umudunuzu kestiğiniz anda, bir yerden bir şekilde size gelir...

artık bu iş olmazsa başka iş olur:)

öncelikli beklentim ege:)

*aşk bekliyorum. her zaman konuşacak bir şeyler bulabildiğim, arkama yaslanıp dinleyebildiğim, yeri geldiğinde tartışabildiğim biri olsun:)

ama beklentileri yükseltmek gerekirse aklıma ekşi sözlük ten asil bir yazar arkadaş geldi (bkz: hislicocuk) geçenlerde şöyle demişti ''lord'' gibi çocuğum:)

lord olsun.

*türkiye'nin yarısından çoğunu gezdim ama daha yurtdışına açılamadım:)

fas ve italya'ya gitmek istiyorum. hatta italya da george clooney'le mum ışığında romantik bir akşam yemeği yemek istiyorum. o da beni bekliyor zaten:)

unutmadan gitmek istediğim bir şehir var. günün birinde oraya yolculuk yapacağımı biliyorum.

şimdi kurallara göre bu mimi en az 3 kişiye paslamam gerek

kahveperisi
LO.
bahar