8 Mayıs 2010 Cumartesi

kısa kısa



*kısa kısa dedim ama bu sefer kısaları uzattım:)

etiket: saçları da uzatırsam tam o'lcak

*bu sene ramazan öne geldiği için (sanırım 11 ağustos) tatil planları da öne alınmış oldu.

etiket: eneee

*tatilin en sevdiğim kısmı teknolojiden tamamen uzak kalmak oluyor.

etiket: eskiden teknoloji mi vardı


*planlarıma yenileri eklendi ve bunları hayata geçirmem için elimi yavaştan işlerden çekmem gerek:) bunun için de işleri yoluna koymam gerek.

etiket: dereyi görmeden paçaları sıvama

*
şu sıralar ''zaman'' kavramına takmış durumdayım. hızlı yaşadıkça zaman da hızlı akıyor.

etiket: doğum günüme az kaldı

*arkadaşlarımın çoğu benim yemek işiyle uğraşmamdan yana. iyi güzel de siz gelip yiyeceksiniz diye bu işe giremem:)) içimden geldiği zaman mutfakta olup harikalar yaratmak başka zorunluluk halinde yapmak başka. her gün mecbur olduğum için yemek yapmak bana çekici gelmiyor:) hem benim planlarım arasında atölye fikri var ama söylemem cıks:)

etiket: fikri kim?

*emlak ilanlarında şaka gibi şeylerle karşılaşıyorum. her şeyden önce bina yaşı 10-15 ile 0 olan evler aynı fiyat:S detaylara dikkat edilmesini istiyorum. kapı ve pencere doğramalarına uygun zemin rengi seçilsin. mutfak ve banyo yer/duvar döşemeleri birbirine uygun renkte olsun. (dolaplar dahil) bir eve 200 bin tl istemeyi biliyorsunuz. o zaman hakkını verin.

etiket: emlakçı jargonu, süper luks: laminat zemin+hilton banyo

*bana 9 ay sonra (dün) zaman ayırdığın için teşekkür ederim.

etiket: hayat ne tuhaf vapurlar filan

*arkadaşlık başka-dır.

etiket: arkayı üçledik